wtorek, 21 czerwca 2016

After. Płomień pod moją skórą

Pierwsza recenzja na moim blogu, z której bardzo się cieszę. After przeczytałam w tamtym roku na wakacjach. UWAGA ! Ciekawostka: z tą książką wiąże się moja nazwa "Read In The Garden", ponieważ czytałam ją w ogrodzie, gdy świeciło słońce, było ciepło... Uważam, że czytanie książek na zewnątrz gdy jest ładna pogoda, to najlepsze miejsce do czytania. Zachęcam i bardzo polecam. Przejdźmy już do recenzji.

Tytuł: After. Płomień pod moją skórą. 

Autor: Anna Todd
Liczba stron: 634 
Wydawnictwo: Między Słowami 
Moja ocena: 7/10


Życie Tessy można podzielić na to, co zdarzyło się przed poznaniem Hardina, i na to, co zdarzyło się później. 
Kiedy Tessa zaczyna studia, jej życie wydaje się idealnie poukładane: chce spełnić marzenia o pracy w wydawnictwie i jak najszybciej połączyć się z ukochanym Noah, który czeka na nią w rodzinnym mieście.
Ale spotkanie Hardina, który wydaje się jej całkowitym przeciwieństwem, wywróci jej życie do góry nogami. Hardin jest arogancki, zbuntowany i w niczym nie przypomina troskliwego Noah. Ale to on budzi w Tessie uczucia, jakich dotąd nie zaznała. 

Ze względu na to, że jestem directioner musiałam sięgnąć po tę książkę. Bardzo szybko ją czytałam, bo ma w sobie tak dużo emocji, że nigdy nie byłam pewna co wydarzy się w następnym rozdziale, więc czytałam następny, następny i następny zwłaszcza, że są króciótkie. 
Tessa to dziewczyna, która chce się skupić na nauce, na tym żeby dostać wymarzoną pracę, na swoim poukładanym życiu. Jednak pojawia się ktoś, kto burzy jej harmonie. Tą osobą jest wysoki brunet z mnóstwem tatuaży o imieniu Hardin.(Mimo, że jestem directioner nie przeszkadza mi zmiana imion.)Gdy Tessa poznaje Hardina, odkrywa jak wygląda prawdziwe życie. Nie jest ono wcale poukładane, jest chaotyczne zupełnie nie w stylu Tessy. Dziewczyna jednak nie potrafi oprzeć się Hardinowi, gdyż każdy jego dotyk to dla Tessy nowe, nieznane uczucie. Czuje się przy nim zupełnie inaczej niż z Noah i w końcu sama musi przyznać, że czuje się z nim lepiej. Jednak znajomość Tessy i Hardina to nie tylko miłe chwile. Będą musieli przeżyć nie jedną kłótnie, nie jedno rozstanie i nie jeden powrót. Jak sobie z tym poradzą przekonacie się sami czytając książkę.
Anna Todd napisała "After" bardzo prostym językiem. Moim zdaniem ułatwia to czytanie i mimo, że ma ponad 600 stron wcale tego nie odczułam. Zachęcam do przeczytania książki zarówno młodzież, która chce poznać nieco inne życie studenckie jak i osoby dorosłe, które chciałyby się cofnąć do tych czasów.  





"Najlepsze w czytaniu jest to, że uciekasz ze swojego życia, możesz przeżyć setki, a nawet tysiące innych żyć."

Anna Todd  - After. Płomień pod moją skórą





2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie i krótko opisałaś książkę, sama nie gustuję w ff's jednak muszę przyznać że niektóre są serio dobre, a cytaty w nich świetne! Chętnie zostane tu na dłużej i zapraszam do siebie dopiero zaczynam aby mieć zajęcie na wakacje x
    http://notaworkofart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń