sobota, 4 czerwca 2016

Nie prag­nij być lep­szym od in­nych, naj­pierw bądź sa­mym sobą.

Czas na drugiego posta. Tak jak pisałam będą tutaj ciekawostki o mnie i z mojego życia. Zapraszam do czytania.

1. Mam na imię Gabriela.
2. Rocznikowo mam 16 lat.
3. Mam młodszego brata.
4. Boje się jeździć windą.
5. Mam psa goldena-retrievera.
6. Mam kota perskiego.
7. Moim ulubionym zespołem jest One Direction.
8. Moją ulubioną piosenkarką jest Ariana Grande.
9. Moimi ulubionymi aktorkami są: Jennifer Lawrence i Emma Watson.
10. Moim ulubionym aktorem jest Leonardo Di Caprio
11. Mój ulubiony rodzaj książek to fantasy.
12. Od zawsze lubię czytać.
13. W 1-3 klasach podstawówki z kolegą i koleżanką zrobiliśmy konkurencję o to, kto więcej wypożyczy i przeczyta książek z biblioteki więc całymi dniami czytałam jakieś bajki.
14. Gdy nie przeczytam lektury szkolnej to mam wyrzuty sumienia więc staram się czytać wszystkie.
15. Nie dokończyłam czytać: "Pinokio", "Akademia pana Kleksa", "Krzyżacy" 
16. Miałam świadectwo z czerwonym paskiem we wszytkich klasach oprócz 1 gimnazjum.
17. Nie lubię mojej klasy.
18. Odliczam do wakacji.
19. Mam ornitofobię czyli boje się ptaków ale najbardziej kur.
20. Moim ulubionym filmem jest Titanic i mogę go oglądać przez cały czas.
21. Uwielbiam Harry'ego Pottera, Igrzyska śmierci oraz Opowieści z Narnii. 
22. Chciałabym wydać własną książkę. 
23. Nienawidzę matematyki.
24. Moje ulubione przedmioty w szkole to: historia i j.angielski.
25. Po wakacjach idę do liceum na profil humanistyczny.
26. Umiem w miarę ładnie rysować i malować. 

To jest tylko część faktów o mnie, ale więcej nie będę pisać, bo byłoby to zbyt nudne. 




Aktualnie zaczęłam czytać od początku "Papierowe Miasta". Czytałam już tę książkę ale stwierdziłam, że przeczytam ją jeszcze raz. 

 "Osobiście uważam, że przyszłość zasługuje na naszą wiarę."  
 John Green - Papierowe Miasta






2 komentarze:

  1. Przyszła humanistka widzę ;)
    Witaj w klubie, ja właśnie kończę 1 klasę liceum o profilu humanistycznym.
    Powodzenia w blogowaniu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyszła humanistka widzę ;)
    Witaj w klubie, ja właśnie kończę 1 klasę liceum o profilu humanistycznym.
    Powodzenia w blogowaniu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń