piątek, 24 czerwca 2016

Zakończenie roku szkolnego // WAKACJE!!!

Dzisiaj zakończyłam moją edukację w gimnazjum z wyróżnieniem, z czego się bardzo cieszę i jestem z siebie dumna. Z okazji zakończenia roku szkolnego kupiłam sobie trylogie Igrzysk Śmierci. Jeszcze nie przeczytałam, a już czuje się od tego uzależniona. Obawiam się, że całą trylogię przeczytam w jeden dzień no ale cóż. Pooglądałam filmy i jak dla mnie wszystkie części były świetne więc książki tym bardziej będą. 



Dzisiaj rozpoczynają się tak długo wyczekiwane wakacje. Nareszcie będę miała więcej czasu na czytanie, pisanie postów i nie oszukujmy się na nic nierobienie. Nie myślcie, że będę cały czas spędzać w domu. Uwielbiam przejażdżki na rowerze a na wakacjach szczególnie. Możemy sobie pojechać, wziąć ze sobą książkę, a na miejscu poczytać. Oczywiście, gdy skończę czytać Igrzyska Śmierci od razu na blogu pojawi się recenzja. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz