środa, 1 czerwca 2016

Jed­ni lu­bią głośny początek i cichy ko­niec, drudzy wolą cichy początek i głośny koniec.

Najtrudniejsze jest pierwsze zdanie. Mam je już za sobą. To jest mój taki mały, cichy początek. Założyłam tego bloga, ponieważ uwielbiam czytać książki. Nie wiem dokładnie o czym będę tutaj pisać, pewnie o wszystkim i o niczym. 
Moja nazwa - dlaczego taka? To bardzo proste. Kocham czytać na świeżym powietrzu w moim ogrodzie. Lubię też fotografować więc będę wstawiała tutaj także moje zdjęcia. 



Może napisze jeszcze, że mój ulubiony rodzaj to fantasy ale tak na prawdę to czytam wszystkie rodzaje. Powinnam przedstawić się na początku ale cóż, zrobię to teraz. Mam na imię Gabriela i mam 16 lat. Nic więcej o mnie tutaj nie napiszę, bo w następnym poście zrobię ciekawostki o mnie oraz z mojego książkowego życia :)
Na tym zakończę mojego pierwszego posta. Mam nadzieję, że polubicie mojego bloga i chętnie będziecie go odwiedzać.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz